Často se říká, že budování značky je běh na dlouhou trať. S našim klientem Sportovna.cz jsme však dokázali, že i krátkodobé brandové kampaně mohou přinést skvělé výsledky – pokud jsou správně zacílené, kreativní a hlavně dostatečně promyšlené.
Jasná message a rychlý efekt
Z preferencí klienta vzešla myšlenka spojit značku se specializací na běžeckou obuv. Jednoduchý, ale výrazný vizuál společně s jasným poselstvím dokázaly během pár týdnů zvýšit povědomí o značce o desítky procent. Ale to byl pouze začátek laviny dalších pozitivních efektů, včetně vlivu na tržby.

Klíč k úspěchu? Strategické plánování
Pro akviziční část jsme využili různé formy cílení – osvědčila se nám kombinace širšího cookieless cílení (především na weby Novinky.cz, Seznam.cz nebo témata webů v oblasti sportu a venkovních aktivit) a užšího zacílení založeného především na behaviorálním cílení (s důrazem na vybrané brandlovers a zájmy nebo zájmy o koupi zaměřené na běh a fitness). Jako kreativu zvolil klient bannery, během dalšího období přidal i videokampaň v obou dostupných formátech. Výsledky ukazují, že i v krátkém časovém horizontu lze efektivně zaujmout cílovou skupinu, pokud je kampaň dobře promyšlená.

Pokud vás zajímá, jak přesně jsme s klientem Sportovna.cz svou kampaň postavila a jaké výsledky dosáhla, podívejte se na celý článek na blogu Seznam.cz. Inspirujte se a zjistěte, jak můžete podobný přístup využít i pro svou značku!