Chcete více zákazníků? Více prodejů? Posunout výkonnostní marketing na novou úroveň? Vyzkoušejte Criteo – jedno z nejlepších reklamních technologických řešení na trhu.
Criteo je platforma, která dokáže přilákat nové zákazníky, zvýšit návštěvnost a hlavně razantně navýšit konverze/obrat vašeho eshopu. Dokáže zobrazovat hyper-personalizované grafické reklamy a oslovuje lidi napříč weby pomocí dat z největší komerční databáze na světě.
Data, díky kterým je platforma bezkonkurenční v porozumění konverzních cest spotřebitelů.
Široký dosah a prémiové plochy v prostředí celého internetu (např. i mimo síť Google, ale zároveň umí i český Seznam).
Hluboký vhled do chování a záměrů spotřebitelů.
Globální pohled na spotřebitele a obchod.
Většina marketérů při tvorbě kampaní vkládá velké množství peněz do tzv. Walled Garden platforem (Google, Facebook a v ČR také Seznam) zatímco ignorují zbytek internetového světa, který ovšem tvoří dalších 50 % celkového prostoru, na kterém nejste vidět.
Rozpočty ve firmách jdou tedy především tímto směrem, jakoby šlo o jediné efektivní nástroje. Criteo v tomto ohledu boří hranice a dokáže vaší inzerci zobrazit jak na těchto platformách, tak i mimo hradby těchto “zahrad”. Každý vydavatelský portál nebo web který není tzv. Walled Garden platformou, je součástí toho, čemu Criteo říká „otevřený internet“ (csfd.cz, aktualne.cz, nova.cz, idnes.cz,…).
Chytřejší cílení, vyšší výnosy. Criteo nabízí řešení pro různé byznysové cíle.
Díky znalostem o 725 milionech aktivních uživatelích denně vám Criteo pomůže zobrazovat reklamy zcela novým skupinám na základě jejich jedinečných zvyklostí při prohlížení a nakupování.
Prezentujte svou značku pomocí relevantních nabídek produktů a flexibilní kreativy. Díky inteligentním doporučením produktů budou vaše reklamy automaticky obsahovat produkty, které s největší pravděpodobností vyvolají návštěvy a zapojení. Flexibilní cílení vám umožňuje vytvářet publika ze souboru obchodních dat společnosti Criteo nebo z vlastních seznamů potenciálních a stávajících zákazníků.
Když návštěvníci opustí vaše webové stránky, připomeňte se jim pomocí funkčních retargetingových reklam. Nebo nahrajte seznam zákazníků a znovu oslovte stávající zákazníky, případně se zaměřte na spotřebitele podobné vašim nejvěrnějším zákazníkům.
Podívejte se na reporty skutečných klientů níže, případně si přečtěte více informací v našem speciálním blogovém článku.
Patříme mezi vybrané subjekty s nejvyšší možnou certifikací a hrdě se řadíme po boku těch největších agentur v ČR. Nejvyšší možná certifikace je pro vás zárukou prémiového přístupu.
Protože je algoritmus Critea postaven na datech, obecně se jeho nasazení v případě eshopů doporučuje spíše středním a větším eshopům. Je dobré mít alespoň 50 000 unikátních návštěv webu měsíčně a dostatek investovaného kreditu také do dalších platforem (FB, Google,…).
Princip je podobný jako znáte z jiných PPC nástrojů – platíte pouze práci specialisty na optimalizaci kampaní a utracený kredit. Předpokládaná útrata je vždy stanovena předem na základě výpočtů z několika základních dat eshopu.
Postačí pouze implementace feedu a měřícího kódu na web (umím zajistit skrze GTM).
Tak ho vypnete, budete používat ten od Critea a užívat si skokového zlepšení výkonu :))
Nečekejte do zítřka. Pobavme se o tom, jak můžete vyrůst.